Er zitten geen producten in uw winkelwagen. Misschien is het artikel dat u had gekozen uitverkocht.
Verzenden & retourneren
Nadat uw bestelling en betaling zijn verwerkt wordt uw bestelling klaargemaakt voor verzending via PostNL. Bestellingen op werkdagen voor 15:00 uur die betaald zijn met iDeal worden direct verzonden.
Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden ontvangt u hiervan automatisch een verzendbevestiging via de email. Deze email bevat een link waarmee u de status van de zending online via de site van PostNL kunt volgen. Wij hebben geen invloed op het tijdstip van de levering maar bij de status staat indien mogelijk ook een verwachte tijdsindicatie voor de aflevering van het pakket. Normaal gesproken wordt de zending de volgende dag afgeleverd maar soms heeft PostNL helaas meer tijd nodig om uw bestelling te bezorgen.
Bij ontvangst van uw zending zal de pakketchauffeur in de meeste gevallen uw handtekening voor ontvangst vragen. PostNL biedt zendingen aan van dinsdag tot en met zaterdag. Leveringen die op zaterdag niet geslaagd zijn worden op maandag opnieuw aangeboden. Mocht u niet thuis zijn dan zal de zending een dag later nogmaals worden aangeboden. Eventueel kan de chauffeur de zending bij de buren aanbieden, dit hangt af van de eventuele voorwaarden die bij de bertreffende zending gelden. Als de chauffeur het pakket de tweede maal ook niet kan afleveren dan laat hij bericht achter en kunt u het pakket afhalen op het opgegeven PostNL Servicepunt.
Uw zending op een specifieke dag ontvangen?
Dat kan. U kunt tijdens uw bestelling een opmerking toevoegen. U kunt daar aangeven dat u de zending graag op een bepaalde dag (maandag t/m vrijdag) wilt ontvangen. Wij zorgen dan dat uw bestelling de dag ervoor wordt aangeboden bij PostNL. Let wel dat wij nooit 100% kunnen garanderen dat de zending ook daadwerkelijk de volgende dag wordt aangeboden (storingen, drukke koop periodes (Black Friday, Kerst) slechte weersomstandigheden of sorteerfouten kunnen helaas soms voorkomen).
Verzendkosten.
Voor Nederland worden bestellingen met een bestelwaarde boven de € 50,- gratis verzonden. In andere gevallen wordt € 6,00 in rekening gebracht.
Levering naar andere landen.
Bestellen via de webshop kan alleen voor inwoners van Nederland. Mocht u een bestelling vanuit of naar een ander land willen doen dan kan dat via de email. Wij kunnen uw bestelling wereldwijd laten bezorgen. Geeft u aan wat u graag wilt bestellen en wij zullen uw email vrijblijvend beantwoorden met de totale prijs voor de verzendkosten en onze betaalgegevens.
Zending niet in goede staat ontvangen?
Mocht een artikel bij aankomst beschadigd zijn dan dient u dit z.s.m. aan ons te melden. Graag ontvangen wij dan enkele duidelijke foto's van het verzendlabel, het artikel en de verpakking(materialen). Foto's naar: [email protected] . Wij kunnen deze gebruiken om een claim in te dienen bij PostNL. Dan zullen wij direct een nieuwe zending klaarmaken en afsturen zodat u niet hoeft te wachten op de afhandeling hiervan.
Retouren.
Is het artikel toch niet naar wens? Dan kunt u het uiteraard altijd ruilen of terug doen. U dient de retour binnen 14 dagen aan te melden en vervolgens heeft u 14 dagen om het artikel retour te zenden. Voor het retour sturen hanteren wij de volgende voorwaarden;
- Het artikel dient onbeschadigd te zijn.
- Het artikel mag niet gebruikt zijn.
- Het artikel moet (voor zover mogelijk) origineel verpakt zijn.
Voegt u de originele pakbon bij de zending, voorzien van uw rekeningnummer (en eventueel de naam van de rekeninghouder). U kunt het artikel goed verpakt en voldoende gefrankeerd terug sturen naar:
Laviro.nl
Van Vredenburchweg 150
2283 TG Rijswijk (ZH)
Let op! U stuurt het artikel altijd voor eigen risico terug. Voor het zoek raken van uw zending of breuk is Laviro.nl niet aansprakelijk. U moet zich dan wenden tot de vervoerder waar u de zending heeft aangeboden. Bij aardewerk artikelen raden wij aan om de zending verzekerd te versturen.